-

Onsdas, Torsdas och Fredan

Publicerad 2009-02-13 17:41:46 i Skoldagar (6:an)

Hej hej igen!!
Jag ska direkt hoppa till efter onstasidrotten (jag har dans) men men efter onsdagsidrotten igår så hade jag och mina två kompisar med hos lite pengar och for först till törnes och fika lite och tog en maka som var jätte god..
 
 Och den här var godare en vad den ser ut
Sen så satt vi där typ i 20 minuter sen gick vi till indiska och kolla på lite olika saker
och det fanns jätte mycket rosa saker...
.
 Och allt rosa ------>
Sen så hade vi jätte kul och vi gick in på glitter och hitta mina örhängen som jag önskar mig i födelsedagspresent
asså den 17 mars..
Och örhängena ----->  Suddig ja jag vet men det var en rolig dag
Och i torstas asså igår!!!
Jag var med Ellenor min bästis hon och jag körde typ bara the sims 2 jättekul men min dator var seg så det blev inte så roligt efter ett tag. På skolan mins jag inte vad vi gjorde hehehehe men det var väl som vanligt.. Jo juste vi var och åkte slalom och det var jätte kul.. Ellenor och Nina åkte på mage ner för slalombaken och sen ner för big jumpet as roligt men men sen var det då fredag..... Jag var hos Nina efter skolan och hennes lilla syster var jätte rolig hon var 5 år och hon hade lockat håret så hon skulle vara som någon figur mins inte vilken hehehehe men hon var jätte rolig... På skolan hade vi so och musik på musiken skulle vi göra klart vår blus låt... Sen var det väl inge mer.... Jo om ni vill så kanske jag kan göra något som att om ni vill att jag ska ta kort på en ko eller kanske ja vem vet en kråka så kan ni väl skriva det till mig för det vore rolig!!!
/ hoppas ni har haft tre roliga dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela