-

Hej igen

Publicerad 2009-02-25 20:45:22 i Skoldagar (6:an)

Idag har jag varit på skolan och vi hade matte.... jätte kul *host* jag vill faktiskt ha något annat idag... men i alla fall vi hade om något i boken och sen så var det rast efter rasten så skulle vi göra ett matte pussel och det var jätte kul jag var med min bästis fille och hon och jag hade jätte kul... sen var det mat och det var någon äcklig blä och sallad *ryser* och efter det var det som vanligt spanska vi hade genomgång på läxan och sen så gjorde vi ett papper. jag och Ellen hade damp och bara skratta men fick ändå massa gjort. killarna framför oss prata om wow och vi bara hoppa in i snacket om wow Ellen och jag fick mer damp och börja skratta så vi tappa luften. efter det var det onsdags idrott (dans) och jag vänta ett tag på att Ellen och fille skulle hoppa på bussen.... min kompis Alexandra hade tappat bort sin mobil jag hitta den och hade den i fickan sen så kom hon och hämta den och babababababa det finns inge god mat hemma så kvällfikat blir en apelsin och något att dricka hahahahahaha
glad påsk hahaha det är ju inte påsk hahahaha







om ni vill läsa om kändisar så gå in på: skvallerapan.blogg.se
ses

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela