-

kanske inte riktigt fint

Publicerad 2009-02-08 12:09:05 i ♥ Dagbok!

Man kan ju säga att det är fint men nu börjar det snöa jätte mycket och det har typ kommit 35 cm snö så vårt staket där ser man nästan bara lite av toppen för det är så mycket snö. Sparken kanske man får fram men vem vet ni kan se själv...


Men det är 17 minusgrader och snöar jätte mycket så jag vet om det ska sluta snart eller om man blir insnöad haha men men får väl dricka en varm kopp choklad och sitta framför TV med en filt.

Mamma och pappa har vaknat och sitter nu och dricker kaffe nere och läser tidningen.
Jag åt macka med skinka på och drack lättdryck. Jag tror nog inte att det blir pulkaåkning som jag hade hoppas på men men vi kanske ska ge bort lite snö till Linköping eller någon annanstans efter som vi har så mycket....

Kommentarer

Postat av: monsterjonte

Publicerad 2009-02-08 12:25:10

hejsan mycket snö!

Postat av: Pinglan

Publicerad 2009-02-08 13:17:36

Snygg sida. Oootroligt mycket snö! Ska du ut och göra nåt i snön då???

Postat av: Laila

Publicerad 2009-02-08 13:58:42

Ja, skicka lite snö hit för vår snö bara smälter.

Postat av: hästbästa

Publicerad 2009-02-27 15:30:12

bra

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela