-

Ny dag!!!

Publicerad 2009-02-08 09:32:14 i ♥ Dagbok!

Idag vakna jag kl: 09.12 och klev upp och satt mig vid bloggen. Idag är det en fin dag så jag tror det blir pulkåkning. Och ni mins ju igår åkt jag längd skidor så här såg det ut...

Det var fint spår och mycket sol. Men det var 12-
så det var ganska kallt. Min lilla syster är vaken och ser på tv. Lillebror är uppe ochså men han ska snart sätta sig med sin blogg med tror jag. Mamma och pappa sover dom ska nog vakna kl 12 hahaha vem vet. I fredas hade jag en tjej kväll och den var jätte bra vi såg på
 The hottie & the nottie.    
 ganska rolig film från 1 till 5 får den en ....... 4.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela