-

OJ har haft mycket att göra glömt???

Publicerad 2009-02-24 16:35:17 i ♥ Dagbok!

Hej jag har glömt att skriva för att jag inte har varit inne på nätet men nu är jag inne och det var ju sist i melodifestivalen var det ju Molly sanden och E.M.D  jag heja på dom. dom var ju jätte bra. ni kanske inte har läst men min bästis har och¨så en blogg som heter skvallerapan.blogg.se och hon skriver mycket om kändisar och därför tänkte jag att det kanske är lite intressant om man lägger in lite kändisskvaller så det tänker jag göra 
kolla gärna in på: skvallerapan.blogg.se 

hade ingen annan blogg bild men  min mamma gillar den hahaha men vad ska ni göra på sportlovet jag ska i alla fall åka slalom med min bästa bästa vän Madde (ta inte illa upp Ellen och Fille men ni vet vad jag menar) men vi ska åka slalom med varann jätte kul /ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela