-

Skolan!!!

Publicerad 2009-02-10 18:56:14 i Skoldagar (6:an)

Ännu en dag i skolan vi börja kl: 8.00 och vi började med matte prov, det var lätt men ändå ganska svårt efter några minuter fick man gå på rast om man var klar. Jag gick ut efter ca 30min. Sen på rasten så hitta vi några roliga ut klädningskläder i montriol som visa killar satt på sig dom såg så roliga ut ...... Sen var det dags för lektion igen och då hade vi No och då skulle vi fortsätta med våra elektroniska pussel och det var jätte kul... Lunch då var det chili con carne och det var ganska gott. Efter maten så hade vi svenska och då skulle vi börja med att läsa.  Sen skulle vi skriva om en häftig händelse som hade hänt oss, jag skrev om när jag var på Nasa när jag var typ 7 år. Tyvärr har jag ingen bild som jag kan ladda upp men det var en cool upplevelse. Lite senare så skulle vi skriva dikter till alla <3 dag
Senare så övertala vi vår lärare i fall vi kunde få sluta kl 14.00 nästa tisdag och vi fick jippi.
Sen så åkte jag med min kompis hem till mig. //
hoppas ni har ochså haft en bra dag för det har jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela