-

Sommaren 08

Publicerad 2009-02-08 13:22:47 i ♥ Dagbok!


Somrars skulle jag och mina kusiner och min lillebror cykla hem från badplatsen vi vår stuga. Jag och min cykel gjorde liten annorlunda vurpa. Mormor fick cykla upp min cykel och jag fick åka med mamma i bilen till mormor och morfars stuga. Det var dom semester dagarna på sommarlovet.
Inte så trevligt men det var mysigt att vara där vid stugan 2008 XD
men det såg värre ut så här:

några dagar senare så smet jag och Ida ut med båten haha det var rolig:

när att man ramla i med cool bild


jag och Ida

Kommentarer

Postat av: Pinglan

Publicerad 2009-02-08 13:25:57

Åhh, vad jag längtar efter sommaren när jag ser dina bilder. Jag vill inte ha långkalsonger och tjocksockar....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela