-

Jag vet, varför inte bara säga det?!

Publicerad 2011-01-20 18:11:18 i Skoldagar (8:an)

Hej, dagen börja med bild sen idrott, sen sluta jag! (12) men jag skulle vara med Nina så jag stanna kvar till typ 3 på skolan haha. Men fick ju vara med resten av klassen och ha sköjj haha! Sen gick jag in till stan med Lina, Nina, David och Max. Sen drog David haha. Sen gik vi till busstorget för att fixa Max busskort, sen drog Lina.  sen drog vi och köpte dricka. Nina och Jag köpte dricka och Max skulle "bara" hålla i dom hmmmm (Not!!) Sen gick vi tre runt lite sen tog vi bussen hem!! haha det var dagen, i morgon är det spanska prov -.-
Funderar på att göra en helt ny blogg, asså har kvar den här men liksom en fotoblogg oxå!!
Haha samma frågor som i bloggen får jag på skolan med!! haha!!!! Ni kanske fattar... :)
Men u ska jag plugga och smsa hehehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela