-

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-10 21:16:11

Helt jävla seriöst lilla du!

Jag skriver inget namn för du känner inte mig och vet nog inte heller vem jag är. Men hur fan kan du ha hjärtat till att skriva såna här saker och göra så som du gör med max när han har tjej? Spelar ingen roll om du gillar han så har han tjej och då gör man inte så hur svårt kan de vara? han är upptagen så låt honom vara bara.

Postat av: Ellenor

Publicerad 2011-02-11 09:56:26

Omogen.se

Till kommentaren där uppe!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-20 16:14:33

Ellenor du kan ju sluta skriva massa saker!

Hade du vetat vem jag var hade du eller Amanda inte ens vågat snacka med max längre!

Jag är bra kompis med Josefine men jag är däremot mycket närmare max än vad ni ens kommer att bli så fundera på vem de är som skriver innan du gör bort dig och din vän för mycket!

Postat av: Ellenor

Publicerad 2011-02-23 11:40:02

Jag har inte ens nämnt Max. Jag skrev att jag tyckte att kommentaren var omogen eftersom du som skrev det inte vågar skriva ditt namn. Det är väldigt omoget att sitta och hota någon över internet. Tydligen så är inte alla 94or lika mogna som jag trodde. Men om du vill Jonna så kan jag berätta hur man beter sig när man är mogen. Jag skriver inte någon mer kommentar efter detta och du kanske borde följa mitt exempel.

Postat av: Sophia

Publicerad 2011-02-26 08:32:47

Hej, fin blogg du har! :)



Skulle du vilja ha mer än 33 garanterade läsare på din blogg? Isf så kan du bli medlem på ca 1 minut här: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=sophiahagelroth

och få 33 läsare på en gång, sen om du vill ha fler så kan du samla till dig poäng genom att kolla in andras bloggar men det kan du läsa mer om där. :)



Jag trodde inte på det när jag fick en sån här kommentar först men jag fick 33 läsare på en gång och nu har jag läst hur det funkar bland deras regler, det är jättebra! :)



(om du redan är eller inte vill bli medlem så förlåt för att jag störde)



Allt bra? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela