-

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Publicerad 2011-01-18 19:54:17 i Skoldagar (8:an)

1. Gillar du någon just nu?
Svar: Det vill många tydligen veta(!!)
Gillar du någon just nu?

Svar: Det vill många tydligen veta(!!)

Vad/vem tänker du på när du hör ordet kärlek :3
Svar: Vad jag tänker på är "Hjärtan, kramar, pussar och massa massa kärlek haha". Asså haha är det något som folk vet som inte jag själv vet. Har fått flera frågor om "vem" jag skulle tänka på. Två fråger har jag tillochmed tagit bort haha. Men jag tänker kanske på en person, eller kanske inte!

vem gillar du just nu?

Svar: Gud vad alla vill veta vem jag gillar?! Pusspådig!
vem var din senaste kille?

Svar: Mycket kärleksprat, men det var en kille som hette Olle, vi är nu super bra kompisar men träffas sällan lite synd. Men han träffade jag i somras om ni minns!!

Är du tillsammans med max?
Svar: Varför undrar alla det här?! typiskt nog är du anonym haha men här får du mitt svar, Nej!

Har du en kille?
Svar: Nej! SINGEL!!!

Om du fick välja blad dessa, kärleksfrågor!!!!!!!!

Choklad/Blommor
Restaurang/picknick
Pussar/kramar
Natt/dag hahahahahaha
Sms/ringa

Gillar du tjejer lr killar? ( kärlek)
Svar: Jag gillar både och men när du skriver kärlek, och jag antar du menar kärlekkärlek så då är det killar ;)

Är du <3 i någon?
Svar: OMG!! Pussåpdig!
Tumblr_le3y69jlda1qemnlko1_400_large

känar du pengar på din blogg? isåfall hur mkt?
Svar: Ja jag tjänar pengar på min blogg. Haha min mamma och pappa har uppfostrat mig att inte prata om summor och sånt haha men jag kan ju säga att det inte är som "Kissie & co, som skriver 1.500 kr" hahaha typ en 20 kr eller mindre haha!
i vilket program gör du dina headers/redigerar dina bilder? :)
Svar: Jag har försökt att sitta och jobba med photoshop ett bra tag men har sedan sökt runt lite på andra ställen och hittat en helt ny sida. Ingen av mina vänner tror jag känner till den men jag vet inte namnet på den "Dålig på namn på sidor haha" Men man kan gör massor. Annars anväder jag mig av "Shape Collage" och massa mer!
kan du inte ha någon tävling där man kan vinna en eller flera bloggdesigner? efter som du gör så fina!
Svar: Vill börja med att säga "Naaw Tack!". bara för att du sa det så kommer det en tävling om en design i Februari om inte tidigare :D

hur många läsare har du? :)
Svar: Jag har ca 105 läsare, tack för att ni läser bloggen :D<3
hur fixar du design i din blogg?
Svar: vet inte haha jag bara gör haha! Skriver lite och ändrar färg ;)

Har du färgat håret?
Svar: Näe det har jag inte, har velat men inte vågat. Är rädd att det ska bli fel färg eller förstöras.
3 saker du inte kan klara dig utan?
Svar: Rätt lätt fråga, Jag skulle inte klara mig utan mina vänner, familj och mobil Haha :D
Vem smsa du med senarst?
Svar: Det skulle du gärna vilja veta va?!

sms_explosion.jpg

Vill du bli super känd bloggar?
Svar: Rolig fråga, förut ville jag det men när man ser hur dom har "blivit" ångrar jag mig haha. Jag skulle iställe vilja bli lite lite känd bloggar som "Linafoto" - Ganska känd fotoblogg! Inte Kissie haha (!!)

Varför har du världens bästa bästa vänner?
Svar: Haha för jag har haft en sån tur att få träffa dom! Vet inte hur jag ska svara "bra" på den här frågan men, jag hade en sån grym tur att få träffa såna super bra vänner. Om jag inte hade träffa dom här vännerna som jag har skulle jag inte vara lika glad som jag är idag (Ni om känner mig haha hoppas ni inte stör er på att jag ler varje sek haha!)
har du någon fundering på vilken linje du vill gå på gymnasiumet?
Svar: Låter nästan som min moster haha (Ta inte illa upp Laila, men tänker på när vi satt på jul och prata om det)
Nej men jag har funderat på det och vill super gärna gå "Media" men dom ska slå ihop med något annat program så då är jag inte lika säker. Ekonomi låter ju super tråkigt (Tråkigare än tråkigast) men verkar bra (Vill inte gå där haha). Men jag vill gå i media, men saker förändras med tiden ;)
vad vill du jobba med i framtiden?
Svar: Älskar den här frågan!
Jag vill gärna jobba med Film och Foto. Jag och Min kära vän Felicia har en grymt bra idé om vår framtid innom "jobb" men den är ju lite svår att nå me haha. Men jag vilja bli fotograf tror jag!
Vad har du får kamera, objektiv filter och tillbehör och så :)
Svar: Jag har en "Canon EOS 500D" mycket bra kamera tycker jag själv. Jag har ett orginal objektiv "Canon" med zoom 18-55 och ett annat objektiv "Tamron" med super bra zoom(Tycker jag) 55-200. Jag har ett sativ på ca 2 meter. 3 Minnes kort. Ett solskydd, tror jag det är haha! och en fjärutlösare. Det + en kameraväska har jag!
Ditt/dina favoritalbum?
Svar: Jag kommer vara så grymt tråkig och svara jag vet inte på den här frågan. Finns så många album/låtar jag lyssnar på att jag inte vet!

Vilken musikstil föredrar du utav alla som finns?
Svar: Bra men svår fråga, Men typ "POP" kanske hihi!
Har du någon favoritbok/film?
Svar: Förut var det "Såklart" Twilight men fattar inte att jag fastnade så grymt för det haha men nu har jag ingen!

Har du någon idol? Isåfall, vem och varför?
Svar: Ja, min idol är min Morfar <333 Älskar honom över hela mitt hjärta (Gör det med alla andra oxå)!!
Han var sååååååååååååååå himla cool, jag älskar honom och kommer aldrig glömma honom. Han gjorde mycket själv och gud vad jag saknar honom :'(
När vi var mindre och han somnade i stolen satte vi på honom halsband vid öronen och runt huvudet, jag lekte även sjukhus med honom När han sov). Han var grym på att rita, han rita alltid och jag målade dom med färg!
Har så sjukt många minnen med dig Morfar, ÄLSKAR DIG! :')

Haha här är en bild från när jag lekte sjukhus med dom när alla sov. HAHA SNYGG MAN ÄR HAHA!
Bjuder på bilden!
vilket är ditt favorit pogram?
Svar: Lätt "What Ever" haha men om man måste ta ett seriöst program så ÄLSKAR jag djupt "Solsidan", finns det nån i världen som inte älskar solsidan haha

vem tycker du är finast i din klass*?
Svar: haha Svårt, alla är så fina i min klass haha!
kan du inte visa en bild på din kameraväska?
Svar: Här är en bild på väskan!

Amaaaaaaanda, är det du på bilden där nere? (Den på tjejen som har solglasögon och det?) Liknade dig as mycket! :O :) <3
Svar: Ellenor haha näe det är inte jag på bilden, det var en tjej som passa i tandställning jag tog, såg du inte det haha!
Är den där Ellenor din bästa vän?
Svar: haha ja den där Ellenor är en av mina bästa vänner :)
har du lingonvecka?
Svar: Haha tror jag vet vem som frågade haha. Men Näe det har jag inte haha!
vad gör du på fritiden? :)
Svar: haha jag har ingen fritid nej skoja, jag smsar och är med kompisar, stan och massa annat
tycker du mina frågor är bäst?
Svar: aa ;)
Vet du vem jag är?
Svar: Näe för du är ju anonym!! daah
Är du mycket med killar?
Svar: Jag vet inte, lika mycket tror jag. Men jag är lika bra kompis med killar som tjejer!! ;)
Du säger att du älskar din klass, varför?:)
Svar: För dom är så grymt bra, söta och snygga haha <3
Min klass har sån grym humor och jag bara ÄLSKAR dom! <3
Klassen ;) och här får ni en bild som har med humor att göra ;D
Haha Filip!!
Hoppas ni har fått era svar!!

Kommentarer

Postat av: ellenor

Publicerad 2011-01-18 21:18:34

Ahahahah "är den där Ellenor...." Hahahahahah ! Så jävla skönt, är den där hahahahah x'D Men du Amanda snäll diss du gjorde till mig... Ekonomi låter ju super tråkigt (Tråkigare än tråkigast), ja näe men okej.... :'( Hahahahahahahhaha x'D DAAAAMP :]<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela