-

AJ

Publicerad 2009-04-02 19:17:23 i ♥ Dagbok!

Här är en bild när min lillebror skulle skämta med mig och råka riva mig i pannan
 glömde vissa min snygga tårta som mamma gjorde när jag fyllde år den 17 mars <3 
blev bara ett litet
märke och ett ärr      
                              
jag fick massa kläder, örhängen, en väska och en cykel mm
men nu håller jag på med att smsa med min kompis emma!?!
och det är väll kul hahaha lol men här kommer några bilder:

   
              HÄR                                TAR                                       JONTE                            KORT


   
          MIN                             BÄSTIS                             HUND ZEB

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela