-

Lördag

Publicerad 2009-04-18 21:27:41 i ♥ Dagbok!

hej alla läsare
idag har jag varit med Agnes och vi börja med att gå en jätte lång promenad med pass och så klart följde mamma och Agnes mamma med oss vi gick runt och sen mitt i allt så såg mamma en blåsippa den var jätte fin. efter ett tag kom vi till stället där vi skulle svänga ner och då så såg vi en myr stack och då la vi vår lilla söta blåsippa där och sen blev det rosa prickig hahaha jätte söt. sen fortsatte vi pass (hunden) kunde springa på snön som var kvar så då gjorde vi andra det när vi skulle gena över en liten åker. jag gick i genom is och snö ( det var is på några djupa vatten pölar) och blev inte lite blöt hahaha. sen när vi börja gå ner åt så gick vi in i skolskogen och gjorde deras roliga baner. sen gick vi ner och jag och Agnes körde agility (vet ej stavning) sen kom Johanna (som har bloggen gronagrisen.blogg.se) och då körde vi jätte mycket men efter ett tag så blev pass tröt så han gick in och då hoppa vi studsmatta. maten var klar och vi satt i växthus och åt där var det 31+ och man bara svätades. sen var Johanna tvungen att gå hem för vi skulle på ungdoms SM i pingis för Agnes bror axel var med. vi bara satt och var jätte spända när vi kolla på matchen men han förlorade men han gjorde sitt bästa och det gick jätte bra (om han hade vunnit så skulle dom sova hos oss en natt till men det blev ej så). sen for dom hem och vi åkte hem till oss det var tråkigt att dom for men då kom Johanna och vi hoppa studsmatta. Dan har varit kul och jag kommer att sakna att vara ledig på måndag är det skola tråkigt men ändå kul...
ha en bra kväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela