-

Torsdag!?!

Publicerad 2009-04-02 18:26:18 i Skoldagar (6:an)

Hej alla som läser!!
jag länktar dö mycket till i morgon för då ska jag äta jätte mycket godis.. jag ska handla för 20kr typ bara ni vet såna där chokladägg jätte goda mmmmmmm..... Annas idag hade vi idrott och det var pulka som var jätte kul men sen blev det jätte kallt..... Max, Nina, Alexsandra, Abraham hade litet snöbolls krig och Lina var kanske också med lite.... alla i klassen åkte på madrass och först gjorde vi blomman sen tåget....
                
hur man gör                                              haha fin bild                                                
blomman                                                här är en pojke som
                                                                 åker madrass!?!



ja ska göra lite annat nu så ses i morgon jag ska ta en bild på godispåsen!?! älskar ej ses

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela