-

1 dag kvar!

Publicerad 2009-12-23 20:22:39 i Skoldagar (7:an)

Oooh!


Nu är det bara 1 dag kvar till julafton åååh det är jätte spännande, våra gäster kommer snart och vi ska bara städa och jula till det lite nu innan dom kommer. Jag kan berätta att jag har nu fått NEW MOON affichen(stavning) och jag fick den av Felicia haha. Jag är grymt tacksam över alla julklappar jag fick av mina kompisar och i dag fick jag en till men den ska jag öppna i morgon haha. Ska ordna en lite jul header tänkte jag! Haha sorry att jag inte har blogga så mycket men jag har vart och klippt mig och shoppa de sista julklapparna. Vi ska se hur det blir med headern men jag har gjort en header men den är för sommar. haha ja nu ska jag göra den ses!

(Bild tagen av mig)
PUSS&KRAM

Kommentarer

Postat av: Youngstars bloggen

Publicerad 2009-12-23 20:30:26

sv; Va bra att ni överlevde :) TACK!

HA det bra imon,god jul!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela