-

ååh

Publicerad 2009-12-21 17:41:52 i Skoldagar (7:an)

Hello! Stavning på allt!

Nu blir jag Galen asså än en gång blev jag ute låst och fryser sönder men som tur var jag med Johanna och vi kunde inte vara hos hon för ingen var hemma så drog vi till Elias och spela kort i 1 timme typ och det var ok! Sedan så kom jag in nyss och är jätte hungrig.
Skoladan: Vi börja med att klä på oss och gick ut och körde snö rugby (stavning) Tjejerna mot killarna och Tjejerna tänkte nog bara på att dom inte fick komma fram och killarna tvärt om asså att dom måste måsta komma fram. Efter det så gick vi ner till HK-salen och bakade mini mini mini muffins och dom var goda fast dom var försmå. OJ! Jag glömde att vi hade en muffins glas grej inne i ugnen hoppas dom har tagit ut en haha. Ja sedan blev det Trolleri och jag lärde mig en sak som var ganska lätt men ändå inte. Sedan var det mat och det var gröt. efter det Så var det dans och det var bugg så man dansade ett tag och sedan ja haha så fick vi sluta och sedan hände det där med ute låst mm.
Här är "Natt" bilderna!













Det kommer mer bilder efter maten! haha sak äta

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-12-21 19:11:06

åååh grymmaste bilderna?! hahahaha,ta inte bort bilderna från bloggen jag måste spara dom på min egna data som vi lämnade in idag dom måste laga :/<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela