-

Åka!

Publicerad 2009-12-21 07:34:53 i Skoldagar (7:an)

Hello!
Jag ska snart åka ska bara berätta att jag var med min familj på stan sedan så var jag med Nina och Matilda på stan och köpte julklappar, och jag skulle köpa till många så mamma sa att jag bara fick köpa för en viss summa och tänk om dom inte gillar det  :s  Till Felicia och Ellenor så har jag och Nina köpt något tillsammans och till Emmelinda så köpte jag något som jag inte vet om hon kommer att gilla och till Nina hahaha. Ja i alla fall ska nog ringa Ellenor nu.
(Bild tagen av mig) på bilden är det jag och Ellenor
PUSS&KRAM!

Kommentarer

Postat av: b

Publicerad 2009-12-21 12:13:53

råka radera din kommentar på min blogg, sorry :(.

Men för det något om jag skriver in den igen :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela