-

Badet!

Publicerad 2009-12-16 15:06:32 i Skoldagar (7:an)

Hej!

Jag, Matilda, Ellenor, Felicia och Beidan väntade på bussen i ett halv år och den kom aldrig så vi gick aså vi skulle till badet men den kom ju aldrig sedan skulle vi på skämt vänta på bussen och så kom den asså vi en annan håll plats haha sedan så satt jag och matilda och dampa på bussen haha gud vad kul det var. Haha bilder från när vi vänta på busshållplatsen nummer 1 haha. sedan när vi kom fram till badet så sa dom " nee vi ska inte bada idag det var stänkt så ni ska bara gå och pricka av er och sedan så får ni åka hem" men guud jag glömde typ pricka av mig :s jag minns ej j ja får säga till dom i morogn <3 hihi







Hade inget att ta kort på haha ska försöka göra en sån där musik sak på bloggen som nina nu hihi!
Till nina
INNAN JAG SLUATR VILL JAG SÄGA TILL NINA ATT MAMMA SKULLE INTE GÅ PÅ STAN SÅ JAG INTE HADE NÅGRA PENGAR + ATT VI FICK SLUTA TIDIGARE :) PUSS PUSS :) SÅ JAG SKA GÅ PÅ STAN EN ANNAN GÅNG PUSS PUSS HOPPAS DU INTE BLEV ARG :,( ÄLSKAR DIG <3

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2009-12-16 15:49:11

Amanda om Säljes: New Moon DVD-filmen!:

Jag är intesserad men jag vet ej om jag ska köpa den men jag är intresserad



Hejsan. Okej men maila mig om du vill köpa den.

MVH

Postat av: Nina

Publicerad 2009-12-16 18:04:37

Haha! Så klart inte xD <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela