-

Bärbara!

Publicerad 2009-12-25 13:55:05 i Skoldagar (7:an)

Hello!

nu bloggar jag från min bärbara data nu och framöver haha jag är jätte nöjd, jag ska ta med den och försöka blogga när vi åker till dubai och då ska jag nog blogga varje kväll innan vi åker ut och äter. Hahaha asså vem längtar åååh. haha jag bara förstås men i alla fall så är den än sak jag längtar till mer innan vi åker utomlands det är att åka till mormor och morfar nu när alber och alice är där och laila och tombias såklart haha oj haha. Jag ska snart ut nu och leka i snön med Lovisa (lilla syster) och vi ska ta lite bilder oxå eller varför skriver jag det jag gör det ändå alltid, och just det ja!! jag ska lägga upp bilderna från i går (Julafton) så ni får se några bilder haha. Jaha jo och nu är det skotter väder för att gunar ("äger åkern") vill att man ska åka skotter när det minst är 3 dm snö och nu är det typ det mer eller mindre i alla fall typ prick. Jag och Jonathan fick 5 brev var och i dom låg det 200 kr i varje så vi fick 1000kr var jippi ska typ spendera alla i dubai. Hahaha ja jag ska nog inte hänga så mycket vid datan nu utan ska sticka ut nu.



PUSS&KRAM
Jag är sååå nöjd <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela