-

Dagens äventyr!

Publicerad 2009-12-27 18:59:17 i Skoldagar (7:an)

Hello!

okey det var inga speciella äventyr som hände idag haha men det var något kul haha!
Idag har Jag, Johanna, Jonathan och Elias åkt skoter det var as kul men as kallt haha.
och Elias blev en snö gubbe när han åkte på madrassen haha han blev full med snö kolla in bilden det är as mycket snö på han.

Ser ni snön och när han la sig ner så blev hela han full med snö. här kommer lite
fler bilder från skoter turen haha!

Efter vi hade varit ute ett tag så börja vi rååå frysa och fick gå in och då var det fika :)
kolla in min kaka som jag åt cool va?!?

inte så bra bild men här kommer mer från fikat haha!

Elias och Jonathan haha när jag visa bilden för dom så skratta dom för båda
gjorde sådär!

Johanna!

Elias!

Jonathan som inte ville titta!

Johanna försökte ta kort på mig men Nej haha!
TJOO!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-12-27 19:54:36

hhahahahaha, men SERIÖST! :@ tänk att jag aldrig lyckas bli fin på bild! -.- hehe, duuu viii har fåt till exboxet!! tac vare din hjälp lite iallafall :D!!<3

Postat av: ellen

Publicerad 2009-12-28 01:29:40

Noop de finns ju ingen 3D salong i stan xD<33

Postat av: Z

Publicerad 2009-12-28 14:53:10

Avatar är okej men visst se den.

Postat av: moa

Publicerad 2009-12-29 12:19:00

haha xD snyga bilder :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela