-

NU!

Publicerad 2009-12-11 22:34:41 i Skoldagar (7:an)

Godkväll alla söta läsare!

Ja som jag har sagt har jag sett på idol och väntar på att nyheterna ska bli slut, ikväll så blir det blackaute (stavning) serien som jag förljer som är så j*vla bra asså. Jaha! eeh jo mamma är på personal-fest eller vad man kan säga kalas eller ja i alla fall så fick jag laga maten och gissa vad det blev? *trummor* jooooo..... Köttbullar och makaroner!
Ni bah: WHAT! är det sant men gud!
Hahaha ja sedan blev det glass och jag tappa en talrik ner i baken eller jag kasta den men flit det hårdaste jag kunde ner i baken och bara Mohaha haha
Ni: WHAT???
nej då jag skoja haha jag har lite tråkigt medans jag väntar haha nej men asså den satt fast i en annan och så tappa jag den och jag som inte hade så bra reaktion bara.
Jag: Oppsii
Och tog fram sopen och sopa haha.
sedan så såg jag på tv blogg och såg på tv och nu bloggar jag igen haha.
Idol börjar!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2009-12-12 19:32:15

Jag kollade också på den serien igår! Så himla bra! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela