-

Emmelinda!

Publicerad 2009-12-04 07:40:02 i Skoldagar (7:an)

Hej!
träna på spanskan med Emmelinda igår och det var jätte kul och varmt för vi plugga nämligen på toan haha jag vet att det låter konstigt men asså vi frös aa och då är det varmaste stället vår stora toa uppe med värme-golv och allt haha så där låg vi haha och drack saft haha. sedan åt vi pizza och hon stanna till kl 20.00 (8) efter det såg jag på tv. hihi.
och när hon kolla på min blogg sa hon "men är inte jag med på din blogg"
och jag sa "vill du det?"
Hon " Mmm.."
så här är en bild på Emmelinda!
Från lägret!
Lägret!
Sitter fast i sov-säcken
Och här är den bästa bilden på Emmelinda <3
Börjar 10 idag ska åka med en buss som går 9.30 och pappa har åkt och jag har inte fått pengar till julmarknad och jag måste ha det för jag ska kanske gå idag om inte i morgon!
men Nina om du läser detta vi går till pappas jobb och hämtar pengar om inte mamma kommer <3
puss och kram <3

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2009-12-04 17:25:00

HAhah på första bilden har Emmelinda hål i byxorna xD<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela