-

Godmorgon!

Publicerad 2009-12-17 07:47:57 i Skoldagar (7:an)

Hello alla sömntutor!
Idag börjar jag som vanligt kl 9.50 på torsdagar och vi ska ha idrott men jag vet inte vad för idrott vi ska ha! :o
Jag ska nog ringa Ellenor som vanligt Haha. Ska ta med mig kameran till skolan idag, haha jag tycket det bli så fina bilder när det är vinter ute och på skolan är det typ 100 meter snö om ni såg på inlägget där jag och några kompisar vänta på bussen igår asså. Ja nu lysnar jag på higher med erik grönvall hihi!  Jaha ja här kommer ett upp några bilder när det var som varmast fast ändå vinter Haha

Kommentarer

Postat av: youngstars

Publicerad 2009-12-17 10:35:03

sv: okej, nee jag orkar inte vara med i den. JAg kan vara med i nästa :D Jag lovar!

hm... idag ska jag inte göra något,för jag är sjuk.



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela