-

Godmorgon!

Publicerad 2009-12-18 08:42:15 i Skoldagar (7:an)

Godmorgon mina änglar!

(så stela fingrar att jag skiter i att stava LOL)

Idag börjar ja kl 10 och bussen går ju 9.30 så det är ganska skönt bara det att jag typ mådde dåligt igår för det första så badade jag efter att jag hade stått ute och sedan så satte jag på mig helt nya kläder (Teater) sedan såg jag på tv bredvid elementet och det var jätte skönt och jag är den ända i min familj som fryser det är typ minus 564 - grader här asså jag fryser om händerna. det fula var att jag gick bara och skulle ordna en sak i sängen och då så somnade jag bara sådär. Haha ja i alla fall så ska jag kanske klippa mig idag och då ska jag bara toppa för jag har lovat Felicia och Ellenor att vi ska se hur långt mitt hår kan bli asså inte typ ner till marken men ni fattar!

(Bilden har jag tagit) det är jätte kallt ute och snaart kommer bussen så jag måste gå och göra mig i ordning!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela