-

Hej!

Publicerad 2009-12-10 07:58:41 i Skoldagar (7:an)

Godmorgon!

Idag börjar vi kl 9.50 som vanligt och min buss går kl 8.30. så vilken helg en ledig dag och en dagar börja sent. Jonathan har lucia kl 6 (kvällen) som jag ska till och hinner nog inte till lovisas som är kl 3 på dagen. Idag har vi ju prov på No och jag kunde några fråger som pappa sa och det känns okey men inte toppen, vi har ju redskaps gymnastik. gjorde illa mig i hällen förra gången och jag har lite ont nu oxå men men man får tänka positivt.
Jag ska nog gå och göra mig i ordning!

Hej då!
kolla bara in den här!

Kolla in mobilen, en sån här har jag fast utan diamanter!

Rätt coolt va?! jag vill ha en med diamanter haha!

Ps: som ni har märkt så har jag tagit bort min besöks räknare :( synd jag vet men spela roll <3

ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: youngstars bloggen :)

Publicerad 2009-12-10 19:55:00

sv; tack för frågan! :D Följer dig på bloglovin nu. <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela