-

Hos Johanna!

Publicerad 2009-12-19 16:19:09 i Skoldagar (7:an)

Hej Hej!

Jag är hemma hos Johanna nu och hon äter och då sitter jag vid datan. Vi har tagit massa fula bilder på oss och nyss körde vi kurragömma, och Johanna skrämde ihjäl mig. haha jag fortsätta med det nu haha ses.
Eller hon har inte kommit än så jag kan berätta vad vi gjorde först. Först tog vi kort ute och det var kul sedan så gick vi in och ordna johannas header och den vart assss bra ni måste se den ska ordna en länk sen.


Bild på Johanna som jag har tagit <3
PUSS&KRAM

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-12-19 19:33:24

Hej nu är det väll inte länge kvar tills tävlingen är av gjord? har du fått många som är med? det är väll på tisdag som den är avgjord? men är det 1 plats 2a palst 3a plat eller bara en vinnare?

Postat av: johanna

Publicerad 2009-12-22 11:34:37

:)<33 jag viste inte att du bloggade medans jag åt? :O<33

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela