-

Hos mormor och morfar!

Publicerad 2009-12-28 21:25:54 i Skoldagar (7:an)

Hej igen!
här kommer lite bilder från bussen när jag åkte till mormor och morfar har försökt uppdatera men först nu har tobias hjälpt mig med intrenät så det fungerar nu jippi.vaknade 9 och tog ett bad eller vad man ska säga, packade för att jag Jonathan och Lovisa drog till mormor och morfar lite tidigare än mormor och morfar för att träffa Alice och Albert mer men Alice är nu inne på akuten för att hon har haft ont i halsen och det visar sig att hon har "var" i halsen så det gör jätte ont :,( hon har precis fått dropp och pappa smsa nyss och sa att hon hade pigg ögon och var glad. har själv nyss fikat en macka och nu ser vi på tv och myser i soffan.
 

aah fick precis veta att nu skulle alice opereras LYCKA TILL MIN LILLA ÄNGEL!

HÄR KOMMER LITE GLADA BILDER TIL DIG ALICE!
ganska mörka men glada!

Kommentarer

Postat av: Youngstars bloggen

Publicerad 2009-12-28 23:37:03

ojj.. hoppas allt blir bra med henne <3

Postat av: Z

Publicerad 2009-12-29 10:31:24

Postat av: Youngstars bloggen

Publicerad 2009-12-29 10:41:27

sv. neej va roligt! hahahahaha jag hatar henne!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-29 12:43:52

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

Postat av: Laila

Publicerad 2009-12-29 22:49:54

Hej tack för bilderna nu blev jag glad. Alice sover

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela