-

Idag!

Publicerad 2009-12-04 20:10:34 i Skoldagar (7:an)

Ska säga några saker innan jag börjar
1. fick mina skol foton igår typ  <3
2. igen har gissat rätt på vilken färg min header skulle vara så sorry... inge pris
3. vad tycker ni om den lilla jul-kalendern?

Hej!

idag har jag varit på skolan och vi hade no-lapp och sedan så hade vi spanska prov och det gick bra för mig :) bara
att jag skrev el/ella tienes så jag fick skriva om alla
gånger jag hade skrivit det haha....
weihnachtsmarkt_dre_web.jpg
Jaa sedan var jag på julmarknad med nina <3 och vi
träffa ellenor och ja jag är lite trött så jag kan inte
skriva så mycket haha jag är lite lite liite lite lite trött
bara haha...
ja och vi har ju oxå bakat idag pepparkakor   :o
och det var jätte gott <3 jag gjorde ett......... pepparkaks-hus
hahahaha

Jag vet jag är proffs!
Ja!
vem önska inte att man var så här bra på att baka.
jag! jag tror nog att Nina skulle kunna fixa det men
jag hmm NEJ!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-04 20:28:15

hahaha, jag tänkte vel :O

Postat av: Nina

Publicerad 2009-12-06 20:40:38

xD <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela