-

Idag!

Publicerad 2009-12-11 16:12:35 i Skoldagar (7:an)

Hej!
ska kanske blogg mer snart för att Lovisa vill sitta nu. Och jag ska bara säga att jag har haft Hk och fått tillbaka spanska provet och då fcik jag MVG jag fick 103/113 så jag vart Glad haha MVG nivån låg på 100 haha sedan fick jag typ G på non har inte fått tillbaka den än men vi fick höra vad vi fick och alla tyckte det var svårt med jag fick 18,5 av 27 typ så då är det typ G!

Ska se på tv om fem minuter och sen så blir det middag och mer tv och sen idol <3

DAGENS FRÅGA!!

Ja nu har jag kanske börja med dagens fråga och här kommer de!
Vad önskar du dig i julklapp?
Min önskning är en
rosa laptop,
som jag kan
ha med mig
överallt
hahahaha XD
Jag vill ha en!
Får hålla tummarna!











SES!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-11 17:00:43

haha, jag önskar mig nog en... en... jag vet faktsikt inte! :S

Postat av: youngstars bloggen!

Publicerad 2009-12-11 20:36:26

Söt laptop :)

jag önskar mig pengar så jag kan resa igen! :)

Postat av: youngstars bloggen!

Publicerad 2009-12-11 20:37:34

oj förlåt blev fel med webbadressen där.. :s

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela