-

Idol!

Publicerad 2009-12-11 21:44:37 i Skoldagar (7:an)

AAAAAH!
Nu ser jag eller har jag sätt idol och jag vill att Erik ska
vinna asså och vinnar låten jag han redan refrängen ååh den är jätte bra tycker jag!
*Om ni lyssnar i bakgrunden så gråter det och tårarna bara rinner på dom tjejer som filmar*
Det är den ända ända klippet på vinnarlåten...
Asså erik måste vinna tycker jag sorry men så är det bara.
"HIGHER HIGHER HIGHER...."
Erik Grönwall kommer framföra låten: "You don't have to say you love me", förhoppningsvis är han lika het ikväll som under genrepet!

PS: Ni vet ju att Erik har en tjej, men han och tove är rätt söt tillsammans!




*Klick*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela