-

Just nu!

Publicerad 2009-12-16 20:57:27 i Skoldagar (7:an)

Godkväll!
Det är bara ca 8 dagar kvar till jul och vem längtar inte åååh vad jag längtar, till helgen ska jag nog ordna presenterna som jag ska byta med kompisarna. Jag vet kanske kanske vad jag ska köpa till Ellenor och Felicia men inte säkert. Har idag sökt till ett ******* jobb som jag kommer avslöja mer om senare och jag hoppas att jag kan få det. det kommer i så fall vara sista veckan i januari. men men vi får se. i alla fall så är det bara tråk på tv idag så ja vet inte vad jag ska göra.
Haha en rolig sak! jag för några dagar sedan märkte att jag hade långt hår, aa för förut tyckte jag att det var kort men om man titta på den här bilden så har jag i alla fall inte så jätte kort hår jag vill i alla fall ha längre förut "funderade" bara funderade jag på lös hår men mitt hår växer ganska snabbt så jag skippar nog löshår haha!
Var på stan med Matilda, Ellenor och Felicia medans jag väntade på bussen <3
kul kul!
En rolig sak till!
Klicka på bilden och se!
Ni vet att för det mesta gör tjejer musik videos och
mimar men kolla in detta haha
jag tycker det känns lite konstigt när han sjunger sådär
haha! Sorry taylor!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-12-17 17:17:44

ojj shit, längre en mitt hår? :O<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela