-

Kväll!

Publicerad 2009-12-13 20:23:22 i Skoldagar (7:an)

Goddkväll!

Hej alla trötta och pigga. Jag ser nu på tv och bloggar lite. Idag var vi och jul handla och det var jätte mysig och jag köpte en julklapp till Lovisa eller två till hon, en till Johanna fast hon typ inte kommer på jul så får perra ger den till henne och en till farmor som jag tycker var söt. Haha ännu en påminnelse om tävligen som går här gå gärna med om det inte är minst 5 st med så slutar aldrig tävligen! Klicka här om du vill vara med!
Sedan så ska jag nu ta ett jul kort!

Hej Svejs!

Kommentarer

Postat av: LISA MARKLUND

Publicerad 2009-12-14 16:26:09

Hello there :>

vad gör du idag? :) Ngt skoj kanske? :*

Postat av: johanna

Publicerad 2009-12-14 16:56:38

:O ? jag? johanna :)<33

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela