-

Kväll!

Publicerad 2009-12-15 19:27:48 i Skoldagar (7:an)

Hej!

har nyss gjort klart läxan och den vart inte så jätte bra eftersom det var så mycket som skulle vara med och det

skulle vara dom här mellan rum och bara en sida som man skulle skriva en historia på asså om en tjej som hette Olga som var tjock och sånt typ och sedan en tjej som hette Jubby haha som var modell jag vet konstigt men vi fick komma på allt själv och killarna typ larva sig med i alla fall är den klar nu. Jag vill bara säga att det där med fråge saken fick jag från Johanna! tack så mycket hoppas jag fick ta den <3 Ja sedan så vill jag bara säga att jag vet att jag inte har lagt upp bilder men det är för att jag inte har haft tid.

Hit ska jag!

TÄVLINGEN

SHOPPA GRATIS

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2009-12-15 21:09:36

Dreeeem! <3

Postat av: johanna

Publicerad 2009-12-16 16:48:50

varsegod! <33 ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela