-

Kväll!

Publicerad 2009-12-10 21:42:17 i Skoldagar (7:an)

Godkväll!

Ja idag har jag haft No prov och det gick inte så jätte bra tycker jag eller det kändes inte så bra i alla fall. efter skolan så var Ellenor med mig och åt hos mig och sedan for vi på min gamla skolas lucia. har bilder vet ej om dom kommer upp vi får se. I morgon är det fredag JIPPI och då ska jag se på Tv som vanligt och äta godis och kanske ska jag kolla in min lucia-tågs kläder sak haha ni får inte veta vad jag ska vara än <3 bilder kommer säker upp.
Ska snart lägga mig ska bara hitta den där nyckeln som jag inte hittar :( ja ja i alla fall ses i morgon.
God Natt!
lusse.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela