-

Spanska!

Publicerad 2009-12-01 17:08:28 i Skoldagar (7:an)

Hej idag har vi haft idrott och det var skridskor och gissa om det gjorde ont i mina fötter jag har ju skavsår från skridskorna. efter det hade vi so och vi skulle redovisa det vi hade gjort... och ja jag hade jobbat om kina med max och albin och det gick ju inte så toppen tycker jag för att max han var bara med matilda typ och albin tjatttaaaa hela tiden och det var jätte jobbigt. och såklart så var max sjuk så det blev bara jag och albin och ja efter redovisningen städ vi klassrummet.

Dagen var slut...

men våran buss kommer så sent så vi gjorde i ordning våra skåp snygga jag kanske kan få upp en bild vi ska se.
Så här blev det:
Jag tog färgat papper på några ställen.
och satt fast tejp så att pennorna kunde sitt fast någon stans.
Sorry blev ingen bild det kommer lite från filmen new moon asså hur dom gör den snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela