-

Stan!

Publicerad 2009-12-12 12:44:02 i Skoldagar (7:an)

Hello bloggläsare!
Blir nog julklapps-handling idag sak försöka köpa kläder till luciatåget som jag ska ha på måndag och jag ska typ vara julglitter haha <3 Ska oxå försöka ta några mer bilder meed min kamera innan jag lägger in alla typ 200 bilder på datorn. Japp oxå tycker jag lite minder om miley cyrus nu eller jag vet inte vad jag ska säga men hon hatar asså hon hatar verklingen twilight och det är ju sjukt asså hon är nog avis men asså det är hennes liv och inte mitt haha men jag var kane 5 procent fan förut och nu 4 procent <3 Ska oxå köpa julklapp till den svåra nina som jag inte vet vad jag ska köpa för något.
ses

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-12 13:46:21

ja hon såg jätte konstig ut! :s men Miley var underbar!! <333

Postat av: Nina

Publicerad 2009-12-12 19:27:03

Haha! Dessama! xD <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela