-

svar på kommentarer!

Publicerad 2009-12-12 18:36:29 i Skoldagar (7:an)


Emma!!
om Nu!:
Hej jag vill veta eller se bilder från när miley cyrus var i paris med en kille som hon har spelat in en film med!!!
skulle det gå och fixa? om du inte hittar någon kan du väl he upp någon bild på henne?

Svar: Hej jag ska försöka hitta några bilder! men det kan bli svårt men vi får se! men nån bild kan vi allt hitta!!

Bara ett obs och dom tappar den där saken på alla! nej jag skoja bara bilden är är rätt cool..<3

Kommentarer

Postat av: E L I N

Publicerad 2009-12-12 19:35:39

bilderna med miley & liam killen som emma menar finns på min blogg! :D

men om du tar en sån bild & lägger ut på din blogg så MÅSTE du skriva att dom är från min blogg!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela