-

Tävling och Stan!

Publicerad 2009-12-13 11:18:46 i Skoldagar (7:an)

Godmorgon!

vaknade och det var dimma ute och solen lyste igenom och det var lite frost på marken. Innan jag börjar vill jag bara säga att min tävling pågår ända till den 22/12 om ni vill delta så klickar ni på den här länken! och jag har ändrat vinsten nu när man vinner, vinner man Länk från min blogg till din och att jag gör reklam för den på några bloggar! + om man har tur en reklam bild!(förklarar mer sen). I alla fall så har jag en deltagare och hoppas på fler :) i alla fall blir det julklapps handling idag :) jag vet nog vad jag ska till mamma men resten " ? ". kommer skriva mer sen!!

Delta gärna i min tävling ------------> tävling <3


Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2009-12-13 11:42:10

hej fin blogg!



följ min varje dag



kram felicia <3

Postat av: pauline sjögren

Publicerad 2009-12-13 15:02:05

hej :)

allt bra idag ?(:

<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-13 18:01:03

okej :)

vad ska du göra ikväll`?(:

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela