-

Tävlingen avslutad!

Publicerad 2009-12-22 15:35:38 i ♥ Tävlingar

NU är tävlingen över! och jag är jätte glad att några ställde upp och tycker att alla äär en värdig vinnare men här är dom tävlandes bidrag:


johanna:

midvinter kylden är hård, 10 nissar smyger ute på vår gård,dom kommer när det är som mörkast i norden, dom kommer när alla människor sova på vår jord,dom kommer med hälsning om juletid! God Jul & gott nytt år

emma :

min juldikt...
en lukt av lack i huset av hyacint och gran och ett hemligt pappers prassel och mycket marsipan. (=

best friend<3 :

Min dikt heter best friends och är på engelska...

Best friends

I´ll always be beside you until the very end, wiping all your tears away being your best friend, i´ll smile when you smile and feel all the pain you do and if you cry a single tear i promise i´ll cry too

HÄR ÄR DOM SOM HAR SKICKAR IN MEN INTE KAN VARA MED I TÄVLINGEN!
Sara!:
Julen är här och lyser upp våra hus, tomten sover och det är jul

Anonym:
julenen är en fin sak, julen kan man lite på, julen är det alla länktar på, men mest av akkt så är tänker man när man ser granen i husen att julen är här!



TACK SÅ MYCKT TILL ALLA ER SOM HAR VARIT MED MEN NU SKA JAG UTSE VINNAREN!

Den tredje är............... inte vinnaren eftersom den inte handlade om julen men den var fin.
den andra är................ inte vinnaren den var jätte bra men nådde inte till toppen
Den första är................ VINNAREN!

Till Johanna:
Grattis Johanna
Bara för att vi redan är vänner betyder det inte att jag bara valde dig för det!
du hade en bra dikt och jag gillade den. du ska nu få
johanna  ([email protected]) om Tävling!:
midvinter kylden är hård, 10 nissar smyger ute på vår gård,dom kommer när det är som mörkast i norden, dom kommer när alla människor sova på vår jord,dom kommer med hälsning om juletid! God Jul & gott nytt år (i förskott) :) jag kommer typ bli diskad för att den var så dålig! <3
IP: 83.181.7.102
emma  ([email protected]) om Tävling!:
Detta här skriver jag fört till dig:
Hej, jag är gärna med och om jag vinner som jag hoppas på, ja om man är med i en tävling så vill man ju vinna. jag är gärna med och ja om man vinner om jag har fattat det rätt så har du min blogg länk på din blogg och gör reklam om min blogg till typ 10 bloggar. En fråga har jag bara, när jag loggade in på bloggen fick jag den här kommentaren och undrar om vad du skriver till dom 10 andra bloggarna efter som jag fick det här nyss så antar jag att du inte har läst min blogg nå mycket. men jag skulle bli glad om du läser min blogg och då efter det vet du ju vad det handlar om. men jag undrar när du gör reklam om den då skriver du väll inte något dumt typ att hon/han är dum på bloggen och så? du skriver väll bra saker om bloggen.
min juldikt...
en lukt av lack i huset av hyacint och gran och ett hemligt pappers prassel och mycket marsipan. (=
vi ses ha en bra dag och en trevlig 3.e advent/ emma (=
IP: 81.234.163.183
best friend<3 om Tävling!:
Min dikt heter best friends och är på engelska...
Best friends
I´ll always be beside you until the very end, wiping all your tears away being your best friend, i´ll smile when you smile and feel all the pain you do and if you cry a single tear i promise i´ll cry too
från www.seldemi.blogg.se
IP: 80.217.233.132
Sara! om Tävling!:
Julen är här och lyser upp våra hus, tomten sover och det är jul
IP: 77.53.73.205
Anonym om Tävling!:
Vill vara med men har ingen blogg
men ändå så har jag en dikt!
julenen är en fin sak, julen kan man lite på, julen är det alla länktar på, men mest av akkt så är tänker man när man ser granen i husen att julen är här!
IP: 77.53.73.205
Länk från min blogg till din och att jag gör reklam för den på några bloggar!
vi kan säga 10 bloggar gör jag reklam för dom! + om man har tur en reklam bild!(förklarar mer sen)

Kommentarer

Postat av: e

Publicerad 2009-12-22 15:53:34

Men såklart du valde henne för hon var din kompis! Det kan ju vem som helst förstå.

men fan va oshysst då!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela