-

Teater!

Publicerad 2009-12-17 17:50:28 i Skoldagar (7:an)

Hej igen!
Jag har nyss varit på en 7 minuters teater. Den var jätte bra jag ska visa om jag kan men den var jätte bra det var dagisbarna som gjorde den och dom var jätte duktiga. Och den handla om en tjej som skulle sova och medans hon sov så kom john blund in och kasta glitter  över henne och sedan kom tomtarna, hon vaknar och då.... ni kanske får se vad som händer om jag lägger upp den <3

Jag tänker vara snäll:
Så här kommer en film från vårat
lucia tåg nästan bara värt att lyssna på för
jag var med i lucia tåget så det var inte så lätt:

Den ska bara komma upp så snart snart:
Här är den! om den inte startar så måste ni vänta för jag la nyss upp den!
ha bara tåla mod
ska se på tv nu <3 ses

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2009-12-17 18:25:51

svar: Tack!

Rolig blogg

snygg också:)

Postat av: youngstars

Publicerad 2009-12-17 19:50:50

Videon är för lång för att visas.



Sv; kul att va sjuk? nee inte precis!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela