-

Now!

Publicerad 2009-12-18 09:14:45 i Skoldagar (7:an)

HIHI Godkväll! (stavning allt orka inte bry mig)


Haha Detta inlägg var förut fullt med Johanna jag skule bara se vad du sa Johanna haha, Men det är borta nu och fram kommer dagens inlägg. Har haft det jätte bra idag! Jag har haft No-labb och där så gjorde vi badbomber och jag ska göra flera såna vi sak köpa hem lite olika saker så att man kan göra flera. I alla fall så var jag med Nina och det var jätte mysigt att vara hemma hos henne när det var julfint där. Vi spelade Tv-spel och glömde helt bort tiden haha och vi hade jätte kul och vi fikade lussekatter och pepparkakor och drack saft och bara myste som man ska på en fredagkväll. När jag skulle hoppa på bussen såg jag Moa som nyss har skaffat en blogg jippi ju mer desto bättre.
Jag ska se flashforward. Ni som ser på det vet väl vad den blåa handen betyder! Jag är inte med där.... oooo vad betyder den???? Se och lär....

Blue Hand

Det var så bra förra avsnittet jag bra äsger det förra avsnittet ägde. I alla fall ska jag gå upp och se film tror jag har sätt den förut men vad gör det jag har sätt twilight 100 gånger!


PUSS&KRAM

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-12-18 19:02:39

hahahahahhah åååh, på sista bilden ser jag ut som en häxa hahahah, hatar diig! du ska få igen!:@<33

Postat av: Nina

Publicerad 2009-12-19 16:32:21

Heej, är det typ inte dom som inte fick en "flash forvard" som är med i den blå handen eller nåt? Hänger inte heller riktigt med men det är något sånt. xD <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela