-

Skolan

Publicerad 2009-02-09 17:09:40 i Skoldagar (6:an)

Idag på skolan började vi 9.00 så jag hade sovmorgon fast mamma väckte mig tidigt. Sen såg jag på vakna med The Voice till ungefär till kl 8.00. Sen borstade jag tänderna och gick ut och vänta på bussen. Det var ganska kallt ute så man stod och förs ett tag men sen kom bussen. På skolan skulle vi ha gympa det första vi hade, och vi hade snöfotboll så vi fick som uppvärming ha hären på täppan som var as kul. Sen så efter ett tag så blev det tråkigt med snöfotboll så då körde vi snö rugby.  Och där efter börja lektion och vi hade handledar tid och då bara pratade vi. Sen så var det lunch och det var korv och potatis. Och kl 12.00 så började vi med livskunskap och då gjorde vi en lek som hette sant eller falskt och då ställde läraren fråga och vi skulle säga sant eller falskt. Sen var det engelska och vi hade något papper vi skulle göra. Vi hade efter det papperet hade vi test på: I, she, he, we, it och they typ ganska lätt. Efter det var det slut på dagen och vi vänta på bussen men medans vi väntade hälsade vi på min bästakompis pappa som låg på sjukhuset, och vi köpte en tidning och choklad till han och han blev jätte glad.. och snart ska min lillasyster på barngympa och jag ska väl sätta mig och göra engelska läxan /// hoppas ni har haft en bra dag!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela