-

förgår

Publicerad 2009-07-23 10:22:01 i ♥ Sommarlovet 2009

förgår var det ju regn och jag hade inget att göra så kl 11 så ringde Laila och berätta att vi skulle rösta vad vi skulle göra efter som i förgår så skulle vi ju egentligen åka på badet men det var fult så först så drog vi och det blev bowling men det var stängt och sen blev det mus olles museum men lovisa sa: där finns det ju bara döda råttor . och sen så blev det jamtli vi var där och lekte det var jätte kul.
vi börja med allt jag och jonte åkte med 12.45 bussen och åt på donken och sen gick vi till jamtli och efter ett tag kom Laila (moster) Tobias, Ida, Malin, Kajsa, Alice och Albert sen var vi på jamtli.

först kolla vi på konsten där:









Sen börja vi med att kolla på museet












och den roliga ruschelkanan jippi





hahaha många sådana här bilder

vi var ute med fast det regna










sen













Sen fortsatte vi mot tåget







efter vi hade vart där så ville vi göra något mer så då åkte vi och såg Harry potter och halv blodsprinsen den var bra
här är bilder från bion





Jag satt bredvid Kajsa och Ida
och raden under oss satt jonte och pappa

ses jag måste gå ska på badhuset ses

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela