-

Michael jackson <333

Publicerad 2009-07-07 22:31:20 i MJ

Har kollat på Michael jacksons minnes stund i dag och kollat på MTV om han hela dagen och madde orka tillslut inte mer så jag Frida och hennes kompis vilma tror jag hon hette såg hela. (asssssssss bra) det känns fortfarande som att Michael lever R.I.P hälsa till Arnold

har varit idag i kungarslottet och sånt och på kungliga museet tror jag det hette och så har jag varit 150 m typ högt upp i luften och blogga fast vi var där (tevemasten hette det typ) och kolla

ska gå ner och umgås nu och spela CS hahahahaha hej då

Och Laila om du läser detta så heter min kamera: PENTAX Option A40

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela