-

Stockholm!

Publicerad 2009-07-13 10:33:21 i ♥ Sommarlovet 2009

vi hade det jätte bra i Stockholm men jag kommer bara skriva om näst sista dagen har jag bestämt mig för.
först vaknade vi kl 12.30 och satt oss och spela CS. sen så gick vi ner kl 1 och åt frukost. efter det så for föräldrarna och sprang 1 eller mer mil medans var jag madde Olof jonta och jakob och lovisa hemma och körde dunken och hoppa stutsmatta. när föräldrarna kom hem var kl halv 4 tror jag och då så åt vi lunch typ och sen åkte vi och bada
och här är lite bad bilder



här är vi ju då på väg hem men det kommer mer bilder




lovisa

 efter det så åt vi middag och det var lax oxh den speciell potatismos som
 Olof och jakobs pappa och mamma hade gjort
sen blev det musik tävling och jag kunde jätte många svar och mitt lag vann med 46 pappas lag hade 26 och Rikards lag hade 32 eller något sånt
ska äta frukost nu så jag måste gå

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela