-

Hej

Publicerad 2009-06-11 16:45:59 i Skoldagar (6:an)

Hej alla nördar haha skoja!!!
idag har inte det varit så kul på skolan för vi har bara bara städat och som ni vet så är inte det så kul och annett vår handledare lämnar oss bara för några gymnasieelever det är bajs men men livet går vidare, vi ska ju ha en ny som är lika bra och så då. efter det åt vi mat och det var en speciell potatis och bearnaisesås och ett kött sak till typ, sen så hitta jag mina examenskläder om man säger så dom är jätte fina tycker jag men ni ska få se i morgon haha i morgon börjar vi kl 1 jippi så det blir sovmorgon och sen så om jag hinner ska vi in och löpa skor jag och mamma <3 så vi får se och
brosan har skolaavslutning idag och då ska jag och en kompis vara fjortisar vi ska rå sminka oss hahaha undra vad johanna kommer säga jag kommer lägga upp bilder i morgon på skolaavslutningen och min och ellenor som fjortisar hahahaha det kommer vara så fult hahaha.
ska snart också äta vi ska äta typ becon och makaroner hihihi ses
(stavning not)

hoppas sommaren blir bra kommer sakna klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela