-

HEJ TILLBAKA NU IGEN!!

Publicerad 2009-06-04 18:35:00 i Skoldagar (6:an)

Hej det var jätte kul i sunne vi cyklade ditt på typ en kvart nej kanske inte det men det kändes som det i alla fall, när vi kom ditt kom vi så vi satt upp tält åt lunch, lunchen var pulver sak eller vad man kan säga som var makaroner och köttfärssås det var inte det godaste men men. jag sov med ellenor och Felicia . hela kvällen var bra vi åt godis, grilla, leta efter mobiler, sjöng, skratta och hade jätte kul. och fast det var minus i luften nästan så badade några i den kalla vattnet där, jag har bara film när dom gjorde det men om jag vist hur man gjorde så skulle det vara roligt och se men men. vi sov vid sunne kyrka och det var lite läskigt för att om man var på den läskiga toan som man inte våga låsa fanns det en dörr med ett fönster i om man kolla in där stod det typ varning ...... har hänt och bla bla bla det var läskigt. men kvällen var bra och jag tror jag ska göra om lite på bloggen nu efter som jag somna typ 1-2 och vakna 6 så är man tröt men nu så är ju det torsdag och gissa om man inte är glad att vi är ledig, vi cyklade hem typ vi 10 så att jag och ellenor va med varann och vi dampa som vanligt sen så cyklade vi hem till mig och bara prata med Linus och jonte.... ja nu bloggar och är inne på msn ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela