-

Igår

Publicerad 2009-06-14 11:30:11 i ♥ Sommarlovet 2009

gårdagens bullar haha jätte goda
ska vara med Nina idag men först ska jag snabbt på stan...





och det var den tokiga Lovisa som baka + mamma

efter att vi hade bakat så for vi och åt middag hos Åsa och matts

Anton sitter i soffan och kolla på TV

lovisa fick testa ruschelkanan som Levina(deras älsta dotter som är 4 år) och Anton hade
innan vi åkte hem

som var lite blöt

det regna mycket den dagen
men nu ska jag ta kort när jag är på kalas hos min kusin och på stan och så klart hos Nina ses

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2009-06-14 13:04:28

Vilka fina bilder du tar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela