-

Midsummer time<3

Publicerad 2009-06-21 23:24:40 i ♥ Sommarlovet 2009

Hej nu har jag kommit hem från att har varit hos mina kusiner Emma och Olle det var ett stort jippi. det började med att vi vaknade kl 11 på redan och åt och packade mina saker sen fort hela familjen till campingen och där mötte vi Kajsa och Evelina.

Och vi pratade och sen köpte vi hamburgare mums haha
Sen så träffa vi Ida och alla andra, Och årets midsommar stång vad inte alls så fin som
den brukar vara.

dom la inte mycket tid på den ser man.




Efter det tag så blev det uppträdande och hon sjöng : `Hur svårt kan det va´
med linda B
sen så...

Och dom här tre tjejerna sjöng `it my life´ med Amy D

Och dom här två som jag inte mins var dom sjöng men sen gick vi till hopptornet jag
,Kajsa och Jonathan ...





Akta så du inte ramlar det är as hökt upp






Sen

vad det dragkamp vi mot dom vuxna..
vi vann mot dom med 2-1

Sen cyklade och gick jag, Kajsa och jonathan hem till Olle och Emma


Det var en lång och mysig väg hem till Olle och Emma


Ganska rolig skyllt
Sen gjorde vi våra egna midsommarkransar

Malin,Jag,Ida och Lovisa

Här närmast är min krans <3
Och så här såg den mailn gjorde ut

fin <3
och min

sen var det tårta



Den var jätte god
Sen åkte vi till ett dans ställe

jag satt bredvid Ida

och så
när per-gunnar (Olle och Emmas morfar) skulle äta så fastade en typ 4-5 cm stor fläsk bit i hans hals och
alla readera fort han blev vit och han fördes ut och han kunde inte andas sen fick dom vända han upp och ner och skaka och då kom den ner och kan måde inte bra.. sen så ringde typ 20 pers 112 och till slut kom 1 person fram och tillslut kom ambulansen själv börja jag grina jätte mycket


innuti

Sen åkte dom till sjukhuset och det gick bra och han kom nästa dag och tacka pappa
för att ha räddat hans liv.. och åt mat mm med oss

Sen var det lotteri och jag vann på lott 82 och 46 hahaha lite tur man kan ha eller hur jag vann
en klocka radio och sen fick lovisa välja och hon valde en tutta.
Sen

 var det tårta mmmm
Sen spleade min morbror munspel och min kusin Olle trummer



Där är kåka till vänter ...
sen så börjde Olle
spela
och alla dansa



Ida och Kajsa dansar :)

Sen åkte vi hem vid 12 och sov i husvagnen jag Kajsa Jonathan och Olle det var as kul vi spela kort och
åt godis till 3 sen så somna vi och vakna 11 och det var jätte soligt efter det så åt vi frukost.
efter frukost så spela vi fotboll och killarna vann sän tjejerna och så vidare.
Ja nu har vi kommit till idag som är asså den 21/6 -09
och vi var hos mormor och morfar och jag ska snart lägga mig så jag lägger upp dom har bad bilderna när vi badade i ån .. det var jätte kallt men jag doppa mig 6 gånger och hoppa i 3 och ida var i vattnet längst och jonathan doppa sif 1 gång och hoppa i 4 och kajsa doppa sig typ 3 och hoppa 1 gång.
jonathan:






Kajsa:





Ida:

Och ida tog sin tid kan man säga..






Kolla in den här bilden håller hon på att drunkna eller hahaha
jag är inte helt säker... haha

brottas med sig själv ja Ida vad ska det bli med dig... haha
och här är dina hopp bilder


Och där är kajsa hon som har landat i vattnet

Och lilla jag som inte blev fotoad men jag har en blöt bild på mig haha

Haha
sen åkte vi hem här är dom två sista bilderna när vi åkte hem

haha

oj innan jag slutar ska jag visa vilka coola kläder vi hade på oss...

jag

Jonathan hade vanliga kläder
Kajsa hade en kläning och mormors kofta
Ida gjorde om den långa tjolen till en kort

och som slut bild

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahhahaa

bilder tagna av: MIG
mandisxd.blogg.se






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela