-

Sommarlov

Publicerad 2009-06-12 21:04:41 i Skoldagar (6:an)

Hej nu äntligen är det skolavslutning och jag tycket det var jätte kul jag hade på min en vit klänning som var massa färger på, det var typ 6 st som gjorde uppträdande och det var jätte duktiga. på vår skolavslutning så sjunger vi inte i en kör och så utan man få bestämma själv om man vill uppträda mm och men fick diplom om typ bästa kompisen och mest sportig och så så det var kul.
så här såg min klänning ut


man ser den kanske inte så bra men så såg den ut och jag gillar den jätte mycket..

jag lovisa och jonathan

det var blommor på träden...

den här stora kyrkan var vi i.....

och Kristine gick ut 9:an och det gjorde Helena som ska flytta till Umeå kommer sakna dig
och Ninni med....

ås så vi dom snygga 7 erna som kommer att bli
Matilda                             Nina                                        Felicia

                      Nina                                                  Felicia

Lina var jätte fin på skolavslutningen

alla lärare sjöng en låt som dom hade gjort om det var jätte roligt hahaha.............

lovisa och jonathan värkar ha lekt i bänkarna hahaha
hahaha vi ses i morgon då så ska det bli det ett nytt inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela