-

Sorry

Publicerad 2009-06-09 21:27:57 i Skoldagar (6:an)

Hej alla glada som längtar till sommaren!

Stressigt att hinna,även om jag inte kan stressa!

jag hinner inte skriva så mycket men jag måste skriva något så ja idag hade vi en skol tävling (friidrott) Matilda(kompis) var jätte duktig på kula,60m och höjd mm. själv sprang jag på en as bra tid på 60m som var 9.01 men jag tycket det är lite för bra jag undrar verkligen men men.lina kanske ska börja med friidrott men det är inte så säkert. och ja vi vet inte om vår klass vann eller ej men det gick ju bra. jag kom nyss in och ska snart sova för imorgon har vi brännboll och då ska ha det jätte kul. på fredag är det skolavslutning vad tiden har gått fort jag ska någon som ni ska få veta på fredag.
jag vet ej riktigt vad vi ska sjunga men det blir väl bra ses.


ååå jag bara längtar jag ska äta många små goda smultron i sommar och dom ska vara varm och smälta i mun!





/MaNdIs

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela